Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In
1 5 6 7 8 9 10 11 12
Quote# 5621

... saying u used to believe it and now you don't, that tells me that you never actually believed or understood a thing about what we're about, and you still don't. Kindly take you arrogant views and F*ck Off!

Lindisfarne, POD Warrior Forum 4 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5620

[Replying to (paraphrased) 'but Christianity IS a religion']Irish, are you actually a christian? No, you're not, so how in the hell do you have any idea what you're talking about?

Lindisfarne, POD Warrior Forum 8 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 5618

It's me, you, the guy who wrote this article, and ann coulter. We should start a crime fighting team.

hayden, POD Warrior Forum 9 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5617

actually i have been calling dems power hungry treasonists for a couple of yrs..... thats ironic that more than one person thinks that. There must be some truth to it then.

BleakBassPlayer, POD Warrior Forum 6 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 5616

I can't believe my common sense is being questioned by a member of a political party that is trying to do away with common sense altogether. Common sense is a stumbling block in the path to a democrat run America...or as dems would probably like to call it Far West Europe.

hayden, POD Warrior Forum 2 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 0
WTF?! || meh

Quote# 5615

I realize that you don't hold treason meetings...at least none that anyone knows... gaining power off our own casualities [in Iraq]... that's treason in my book.

hayden, POD Warrior Forum 1 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5614

I commend you for it Hayden, honestly... it had to be said.

Sustained While Yawning, POD Warrior Forum 1 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: -11
WTF?! || meh

Quote# 5613

IMO, the dems are at the very least guilty of giving aide to the enemy. That qualify's them as traitors...congradulations!!!

hayden, POD Warrior Forum 14 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 5612

Throwing up and laughing at the same time [from the article] sounds painful.

hayden, POD Warrior Forum 3 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: -9
WTF?! || meh

Quote# 5610

I must start off by saying I do not agree 100% with this article....but 96.5% is close enough.... [insert lengthy Ann Coulter-like diatribe about Democrats, saying they're traitors and should be executed by firing squad on TV]...

hayden, POD Warrior Forum 4 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 0
WTF?! || meh

Quote# 5609

The ACLU has a large number of secular Jews in/on its staff so the Jesus problem is easily understood in the light of 'spiritual blindness'.

emory, Rapture Ready 2 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 5608

im sure Jesus hates the ACLU too...i think i would rather be on the ACLU's bad side than on Jesus bad side!

4TheLight, Rapture Ready 13 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 5
WTF?! || meh

Quote# 5607

...that [religious] freedom is being PLUCKED away. It's fine to talk and learn about Mohammad, Buddah, all the other Pagan God's...

Pagal, Rapture Ready 10 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 5606

If there is anyone I could think of in which I would spit on, it is a member of the aclu! I can't even capitalize their initials just as I can't and won't capitalize the s in satan!!!

comicnurse, Rapture Ready 10 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 5605

Because of Liberals in high places (remeber ephisians - we fight against evil in high places, and yes, I mean the evil liberals), in the supreme courts that have everyone afraid.

abkn, Rapture Ready 7 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5604

[Replying to the above]Sadly, this is already happening. ACLU = Atheists. Communists & Liberals United

BigJer, Rapture Ready 7 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 3
WTF?! || meh

Quote# 5603

Any day now, I'm expecting someone to open a thread titled: 'BREAKING: Churches must remove all references to Jesus' The ACLU is paving a wide smooth road to hell for many people.

SamsonOption, Rapture Ready 8 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 5602

By the time peoples eyes are opened not only to the ACLU's agenda but other liberal agenda's as well, it will be too late. I believe that it is already too late. Take a look around. Our country is only a shell of what it once was. Even with all the patriotic flag waving and speaches by our President etc etc and yes even with people like Rush Limbaugh telling us it's ok and good wins out etc...

4everHis, Rapture Ready 1 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5601

Someone posted awhile back, that we should all pray for the eyes of Americans to be opened to the agenda of the ACLU [American Civil Liberties Union]. Well, it has been in my daily prayers. My husband (not saved) Loves the ACLU and we are constantly getting stuff in the mail from them. YUCK. I have been praying that the eyes of my husband will be opend to this garbabge ...

debbielynn, Rapture Ready 13 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 5600

Ya that book [The Da Vinci Code] is evil. Just because some of the facts in there are true people are gonna read it and think all the things about it are true.

Nydas., BlizzForums 17 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh

Quote# 5599

[Replying to (paraphrased) 'where did you get this?!]All over. I got over 100 sources but id rather not post them seeing as how it would take FOR EVER

Nydas., BlizzForums 8 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 5598

Ok evolutionist claim the world is billions maybe evan trillions of years old right? WRONG! First lets look at world population growth. The world increses at about 2% a year... in one million years... there would have been 10 (to the 2100 power) people somehow stacked on this earth.

Nydas., BlizzForums 16 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 3
WTF?! || meh

Quote# 5597

The big bang theroy is pretty much disproven. Hardly any one that actually studies it belives in it. Its obvious it never happend. When has an explosion ever caused perfict balance? Never! Every exsplosion know to man has caused chaos and disorder so why should this be any differint? Pluse if there was some gigantic explosion how come were not still flying uncontrolable through space if there is nothing to stop us?

Nydas., BlizzForums 28 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 7
WTF?! || meh

Quote# 5596

Stop saying you need physical proof. Just look around you. You really belive all of this came from a tiny cell? that is totaly and utterly bull shit... We are positioned the perfect distance from the sun. and you think this happend by chance? HA ya right.

Nydas., BlizzForums 6 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 3
WTF?! || meh

Quote# 5595

Like i said before God cannot be proven with science. Pluse God has been proven several times in the bible.

Nydas., BlizzForums 11 Comments [12/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh
1 5 6 7 8 9 10 11 12