Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In
1 2 3 4 5 10 15 20 25 30
Quote# 59572

Republican vice presidential candidate, Alaska Governor Sarah Palin, with her daughter Willow holding her son Trig, campaigns at a rally in Henderson, Nevada. Notice how Palin makes a Satanic sign with both hands! Boy was she desperate to get elected! Sarah Palin is a sell-out, clearly showing her willingness to spiritually fornicate with the Devil, i.e., "wickedness in high places" (Ephesians 6:12).

David J Stewart, jesus-is-savior 63 Comments [2/24/2009 3:30:33 PM]
Fundie Index: 10
Submitted By: Frogflayer
WTF?! || meh

Quote# 59546

Big difference. The Evos use the government and the courts to enforce the religious dogma emanating from the Temple of Darwinistic Materialism on our public schools and government funded science institutions. Talk radio is governed by the free market. The libs seek to thwart the will of the market with respect to talk radio in the same way that the Evos thwart the free market of scientific ideas with respect to creation/intelligent design.

GodGunsGuts, freerepublic 63 Comments [2/24/2009 2:11:35 PM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 59522

*Obama ripped on 'sex agenda'*

Children in school are suppose to be educated, but not in this garbage. They don't need to know this garbage. They are brainwashing our children at such an early age, it makes me sick. I didn't know about sex till I was almost in high school. I came out find, and so did most in my generation. We don't need to know about sex in kindergarten before we even know how to spell, add numbers and read.
---
It is abusive to teach young children on this subject. It is disgusting and reprobate! I pray He does not tarry any longer, in fact I pray that Jesus would come this very moment. I am so over this world and how horrid it is!!
I am only 29 and the world has chnged so much just since I have been in school. My kids are 4yrs old and 8 months old! I fill their heads with the things of the Lord any chance I get. My 4 yr old is already memorizing scripture and prays all the time, it is so beautiful. I hope the world does not have a chance to taint my babies. Come quickly Lord Jesus!!!
---
This is disgusting and perverted. My parents taught me about it. As a matter of fact, when I was going through junior high and high school, the only thing taught was anatomy and physiology and it was in regards to how the human body functions. There was no mention of sex education. Back then it was the teacher who would get in trouble by the parents for bringing this subject up. Should still be that way.
---
This is sick. How can it be happening? I wouldn't even sign the consent forms for my kids in 5th grade and still won't allow them to watch R rated movies for sexual content in high school, and yes you have to sign a form for this in our school.
The whole thing's gone wrong at every level. Poor, poor innocents. Not for much longer will they be innocent.
---
This is unspeakably disgusting!!!!!!
Good grief, I was in my mid-teens when my sister finally told me about the "birds 'n bees"!
As another poster said, I actually think this is ABUSIVE TO CHILDREN!!!
If I were the parent of a young kid, I think I'd storm Capitol Hill!

many, RR 113 Comments [2/24/2009 12:02:25 PM]
Fundie Index: 8
WTF?! || meh

Quote# 59568

Don't you guys just about wanna scream? I know I do. I totally get that nothing catches God by surprise, but it pains me like I can't even explain to go down with this sinking ship. I used to believe that the rapture would happen before America fell, but we are FALLING and now I am just so brokenhearted that we are still here to see it happening in such a ridiculous, insane, insidious way as a result of greed, pride and deception.

I see a lot of comments about how the collapse of America only means the rapture is very near but what if America collapses and we all succumb to horrible deaths and the rapture ISN'T very near?

I feel like a sitting duck.

MidnightCry, Rapture Ready 72 Comments [2/24/2009 7:43:33 AM]
Fundie Index: 4
Submitted By: Yimel
WTF?! || meh

Quote# 59608

My children, having been born into a Christian home...already believe the Gospel. And they would have believed the moon is made of green cheese, if I had told them such.

Matt TwoFour, CARM 86 Comments [2/24/2009 6:43:11 AM]
Fundie Index: 9
Submitted By: nocturnal@christismybitch.com
WTF?! || meh

Quote# 59527

evolution is intolerant atheism masquerading as science
The implications of evolution are clear, no God, no savior, no sin, no right, no wrong. They also sue, silence, and harass, any who dare disagree like sternberg. So the darwiniacs have turned 'science' into atheism.

of course the 'mountain of evidence' for evolution is nothing more than a molehill...darwiniacs see evolution because the alternative, God, is unthinkable to these atheists pretending to be 'scientists'. The fossil record shows stasis, animals appear fully formed, and then become extinct. where are the 'proto-organs' in humans, or any other animal, since we are in the process of 'evolving'? there are none. the evolutionists cannot evolve anything in a lab, they see a single mutation, ie 'micro' evolution..and proclaim micro adds up to macro, but of course it does not, as the tuatara demonstrates...but no matter, they think if they just had more time..they could see evolution...its nothing more than the faith of the atheist in their hairy god darwin.

t of MD, US News 56 Comments [2/24/2009 6:07:47 AM]
Fundie Index: 7
Submitted By: emau99
WTF?! || meh

Quote# 59570

[why America hates the Oscars]

Hollywood lost most of its luster the day it started calling movies “art”. Anyone who thinks movies are artistic is part of the reason it will fall. Movies are nothing but crap designed by communists to make shifts to the left in society by brainwashing the young and the weak minded. Did you know its an “unwritten rule” that every actor has to do a pro-gay or multi-racial movie at some point in their career? Yep, thats one the elites do not want you to know.

Mike, Nikki Finke’s Deadline Hollywood Daily 75 Comments [2/24/2009 2:26:13 AM]
Fundie Index: 6
WTF?! || meh

Quote# 59533

its because the education system is much more a brainwashing system.
your taught facts, figures and maths. your taught that science is your god and there's nothing else to it. the more indoctrinated people are within that culture, the less able they are to consider other possibilities.

for me, your education level lets me know how much of a fool your likely to be. the greater it is, the less able you are to think by yourself, you will be less able to think outside of the box, think creatively, overcome problems with indirect solutions, etc.

seercirca, Yahoo Answers 57 Comments [2/24/2009 1:29:31 AM]
Fundie Index: 2
Submitted By: TheOutsider
WTF?! || meh

Quote# 59515

The upcoming Tom Hanks/Ron Howard movie is about some rogue group called the Illuminati out to detroy the Vatican. Of course, as we all know, this is hogwash b/c the Vatican is not only a false religion, but they're also part of this sinister group as well.

BornAgain123, Rapture Ready 60 Comments [2/24/2009 12:16:50 AM]
Fundie Index: 7
Submitted By: Khaine
WTF?! || meh

Quote# 59535

*Prayers for Bobby*

Since I always watch/read something before judging it...

First, let me say I think Bobby killing himself was a tragedy. Gay or not, it's always sad when someone decides to take their life.

I think the movie was horribly offensive. I expected homosexuality to be portrayed in a positive light, so no surprise there. But the mother was portrayed as a total witch just because she voiced that God didn't make anyone that way, and that Bobby needed to try to help himself be cured. They even said it was her fault he decided to commit suicide. Again, that was a horrible tragedy, but it was in no way Mary(the mother)'s fault. She was just saying what she knew to be true. Her grief for her son even forced her to right for gay rights, because she so wanted to believe her son was in Heaven.

Like I said, I knew this was a pro-homosexual movie, so I wasn't at all surprised when they showed it was a "good" thing. But to show the mother as a total nut just because she loved God was too much!

Olga, RF 48 Comments [2/23/2009 11:13:50 PM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 59511

I was thinking about this the other day; about why Liberals support homosexuality. You see, my reasoning is thus: Liberals, mostly being atheists ,deny the existence of God and seek alternative explanations such as Evolution; in other words, they are Darwinists. However, hand in hand with Darwinism goes the concept of 'survival of the fittest'. And it's here that their hypocrisy comes up. Homosexuality contributes nothing to the human race; it does nothing to produce a new generation. As such, it should have died out, and the liberals should be saying 'rightly so'. However, they support the homosexual agenda, and I came to two absurd conclusions about this (they were the only ones I could think of). Either the liberals support homosexuality to cover up the hole in 'survival of the fittest', or they support it purely to annoy Christian Conservatives (is it possible that they base their policies on sheer obnoxiousness?). Thought I would post this here, to see if I can get any more sensible conclusions. Or have I hit this absurd, twisted nail on the head?

ETrundel, conservapedia 74 Comments [2/23/2009 11:12:44 PM]
Fundie Index: 7
WTF?! || meh

Quote# 59539

[OP got arrested after following advice]

As a father though you need to lay down the law if they want to get physical and your can't handle it call the cops and let them know you mean business. IMO you gain respect when they fear you...im talking healthy Godly fear not abusing type of fear but if they need a good beat down DO IT. It's no different when people lose fear of God they become defiant and disrespectful. Sometimes God needs to smack us with real life and wake us up.

I will continue to spank my kids...They have threatned me to call the cops and I told them if they want to call the cops on me go right ahead because they will be finding a new place to live (aka foster home). I even dialed it for them and handed them the phone they freaked out and hung up real quick.

4TheLight, Rapture Ready 103 Comments [2/23/2009 8:55:18 PM]
Fundie Index: 14
WTF?! || meh

Quote# 59544

Evo-cultists are on a mission to erase Genesis from the public sphere. It’s about being able to do anything they want, especially homo behavior. That’s why they have to ignore the fact that all reproduction is between a male and a female. Their homo fetish doesn’t fit with their *science* yet they never have an answer as to how homos can exist with it. If the evo-cult were true, than homos would have long gone extinct. That’s almost reason to wish it were true. Almost.

ToGodBeTheGlory, freerepublic 48 Comments [2/23/2009 8:54:37 PM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 59564

God is the force. Ansd that is why planets do not have enough gravitational pull to maintain their orbits - because God holds them in place as they revolve around the EARTH, which does not move.

Nephilimfree, Youtube 83 Comments [2/23/2009 8:36:33 PM]
Fundie Index: 12
Submitted By: Sweatytoothmadman
WTF?! || meh

Quote# 59490

Well "logically", according to the rabid religion-haters' little theory of evolution, gays would have been weeded out by natural selection. If they are born the way they are, and they can't "get it up" in the presence of a woman, then they cannot procreate.

Sir Lucario, The Cave of Dragonflies 61 Comments [2/23/2009 8:36:01 PM]
Fundie Index: 1
WTF?! || meh

Quote# 59516

The Vatican is at the core of the Illuminati. Ignatius De Loyola created the Jesuits and
then the Illuminati, the current Black Pope controls the Illuminati, CFR, National Banks, Fed Reserve, Vatican and RCC etc.
What's so funny about all of this is that it sounds so nutty and yet there is so much proof
and testimony behind it. Also the Jesuits have been kicked out of many countrys and the majority
of the founding fathers knew and warned of the Jesuits. Even the Vatican excommunicated the Jesuits (Three times)..

Check out the Alberto Comics at Chick tracts.

Velyx, Rapture Ready 46 Comments [2/23/2009 8:32:51 PM]
Fundie Index: 7
Submitted By: Khaine
WTF?! || meh

Quote# 59518

Great, I've done research and it seems mankind has changed the true image of dragons(actually dinosaurs) into fire-breathing monstrosities that would be easy for satan to trick the rest of mankind into believing in evolution.

Scott, Rapture Ready 61 Comments [2/23/2009 8:09:07 PM]
Fundie Index: 5
Submitted By: Khaine
WTF?! || meh

Quote# 59506

I believe in UFO's but a different view. I am Christian- it says in the Bible there will be strange heavenly changes, it could be darkness of evil?, or God's angels watching us closer now because of the "time" of our earthly end times.Plus it also could be part of God's plans to have heavenly being close to help us in the end. Look it up in the Book of Revelation in the Bible. Also look up the word Rapture- But I am waiting and not assuming it's good or evil until they show their true colors.

24, popular mechanics 24 Comments [2/23/2009 7:11:58 PM]
Fundie Index: 0
Submitted By:
WTF?! || meh

Quote# 59524

Do any of you deal with a complacent husband who thinks you're over the top for being "obsessed" with end times things, or threats to our country? Who prefers not to talk about scenarios that we can't change? I tried bringing up how we should create a plan and maybe prepare for if things get bad, and he doesn't seem to be worried about it. He would rather focus on the positive, and not get all wrapped up in things we have no control over. He is a Christian, but not really in the word or following Christ per se.

He says everyone for the last 100 years has been talking about who's going to destroy us and it hasn't happened yet. And that people have "always thought they were in the end times". He thinks I'm turning into a conspiracy theorist, and just so you know, I am the furthest thing from one! The things I'm concerned about are the possibility of Iran attacking our country (emps, nukes, etc), economic collapse, Gog and Magog war, and the rapture. The same things that very smart prophecy teachers and even our government are aware of. He pointed out that none of our friends sit and talk about these things, as if that's a good measuring stick!

I told him that it's only a conspiracy theory until it happens, and that it's not good for us to bury our head in the sand. Also, about the rapture, the way I usually counter that is by pointing out that someone is going to be right.

TotallySoldOut, Rapture Ready 74 Comments [2/23/2009 6:03:05 PM]
Fundie Index: 3
Submitted By: Princess Paradox
WTF?! || meh

Quote# 59532

"Paramedics say Charla Nash, 55, lost her nose, eyes and jaw as the crazed simian ate her alive in the driveway of her friend's Stamford, Conn., home Monday." [Daily News.]

[...]

Perhaps, from a transcendent perspective, the chimp tearing the woman's face off was NOT AN ACCIDENT. Might it be God showing us in a very real way what happens to our human identity, our eyes and our face when the animal defines us? Notice when this incident happened--right at the time the media was full of celebration for Darwin's "birthday." Accidental? Think about it ...

Ben W., View from the Right 78 Comments [2/23/2009 4:17:42 PM]
Fundie Index: 8
Submitted By: Fraser
WTF?! || meh

Quote# 59529

Rest assured, comeuphere.....Prince Obama WILL fall to his knees and confess Jesus Christ as Lord. We may not see this happen...but

PRAISE GOD, Obama will fall (unless he repents of his many very grievous sins first).

But in all honesty, I truly believe that Obama believes himself to be above the discipline of any god and even God Almighty. He knows enough Biblical scripture to know that what he's doing/saying is against God. He knows that it's wrong to misuse scripture. He acts like he, Barak Obama, knows the mind of The Lord.

I know my words are harsh....but I've never seen someone the likes of Mr.O disabuse God in such a public arena as he has.

And O is being praised for it.
Reply With Quote

WickIsTrimmed, Rapture Ready 66 Comments [2/23/2009 4:10:45 PM]
Fundie Index: 2
Submitted By: The Lazy One
WTF?! || meh

Quote# 59493

Okay. A few points.

First, marriage through the ages has been defined to be between a man and a woman. Half the point of marriage is so that people can found a family.

Homosexual people can live in the same house, have sexual intercourse with each other, and do most, if not all, other things that married couples can do. They only lack the right to call it 'marriage'.

[posts two links, one to a Newsweek article and one to, get this, "Mormon Times" - sure sounds like an unbiased doesn't it?]

This article says it all. An excerpt: "In my opinion, all homosexuals should be enraged at the notion that of all human beings, only homosexuals cannot control their sexual behavior by conscious choices. This dogma implies that they are less than human. Yet this is precisely what the normalizers claim: 'They can't help it.'"

Dark Tyranitar, The Cave of Dragonflies 49 Comments [2/23/2009 3:23:42 PM]
Fundie Index: 5
WTF?! || meh

Quote# 59487

We are seeing further proof of our society closing! Dissent is not allowed and will be shut down. We saw horrible signs on so many cars related to George W. Bush for so many years though. They want to criminalize free speech....first stop socialism and the next stop is communism or the one world government tyranny. They are going by the same playbook of nazi Germany and other fascist regimes.

JewishbyChoice, Rapture Ready 75 Comments [2/23/2009 4:28:37 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh

Quote# 59485

[On an article about polygamous family]

This is really sad and pathetic. Society isn't evolving but rather slipping into an immoral culture. For those who believe in the Bible as the Word of God (which amounts to over half the people living in the USA), a polygamous marriage of this type is worse than adultery. While biblical polygamous marriages always occured between one man and several women, it was something specific to the time and culture of those events. Those days are long gone. At the time of Jesus, polygamy of any kind was not acceptable to both Jews and Romans. If God wanted a women to have two husbands, he would probably have created Eve first and brought two men to her.

Polaris431, MSNBC comments 54 Comments [2/23/2009 4:23:09 AM]
Fundie Index: 2
Submitted By: Quotidian Torture
WTF?! || meh

Quote# 59494

Because it's [gay marriage] been voted down? Everyone should have the right to vote according to their personal values, including Christians.

[Not when those values violate others' rights.]

Well their values violate MY rights. Double Standard!

[This is complete bullshit. You are denying a group of people a right which they want to have. How is this not discrimination? Analogy time! Say marriage is only legal between people of the same race. "Oh," say the supporters. "Everyone has the right to marry someone of their race, so everyone is equal!"]

Homosexuality is behavior and should NOT be treated like race.

[quote he posted]
“There is no research supporting a genetic basis of homosexuality. [It] has been discredited by Scientific America… They’re desperate to find the biological causes. There are none.” – Dr. Richard Fitzgibbons, Philidelphia

Sir Lucario, The Cave of Dragonflies 47 Comments [2/23/2009 4:22:48 AM]
Fundie Index: 5
WTF?! || meh
1 2 3 4 5 10 15 20 25 30