Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In
1 2
Quote# 88676

Hollywood promotes race mixing in "Prometheus"

I normally avoid the raw cultural sewage flowing forth from Hollywood, but last night a friend invited me to go see Prometheus. A character named Meredith Vickers is played by Charlize Theron. Vickers is a tall, blond, beautiful, blue-eyed, strong, intelligent woman. She's the no-nonsense chief corporate representative on the starship.

Now meet Janek, Negro captain of the same starship played by Idrissa Akuna "Idris" Elba. He's not even a Denzel Washington-type, speak-English-like-a-white-man Negro. He sounds all ghetto. How the hell did this guy become captain of a starship? Oh yeah, apparently they still have affirmative action in the year 2089.

So at one point the Negro corporate employee makes a pass at Vickers. Does she brush him off? Does she say "It's strictly business here, I'm completely out of your league, drop it now or you will immediately be out of a job and my husband will hang your black ass from the nearest tree as soon as we return to Earth"?

Instead of rejecting his advances, she tells him to meet her in her cabin in ten minutes.

Are you kidding me? Vickers is so far above him in the corporate hierarchy as well as socially and racially, she's the kind of woman who has her pick of men. To her, Janek is just an employee; he's nothing more than the help. But we're supposed to believe that the blond woman secretly pines away for Mandingo.

With her Nordic features and smart uniform, Vickers undoubtedly reminds every Hollywood Jew of of a Nazi. You can just imagine them back in a planning session discussing this scene. "Hey Sid, I got an idea. We'll have the blond shiksa bed down with the schwartzer! Whaddaya think?"

I'm so sick of Hollywood. Once you see the perverted Jewish influence on our culture and politics, you can never unsee it.

IanJMacDonald, Stormfront 19 Comments [7/31/2012 3:30:38 AM]
Fundie Index: 9
Submitted By: Sergeant343
WTF?! || meh

Quote# 88675

The 1950s were before my time but it looks like a golden age to me. I understand that problems existed in the 1950s, like every other time, but it seems to me that life was generally good back then.

All around us we see our culture being degenerated. Crime is condoned, immorality is promoted, whites are discriminated against, education is dumbed down......the list goes on and on.

In this thread I invite everyone to list beliefs, attitudes, conditions and events that would not have existed or taken place in the 1950s.

For example, in recent years a song glorifying pimps won an Oscar. This would not have happened in the 1950s.

Here's another example. The Jena 6 attacked a white man who was doing nothing but walking. The criminals were treated as victims and heroes. This attack would not have taken place in the 1950s. There would not have been widespread support for the criminals in the 1950s.

List any examples you think of, great or small.

Perhaps some unaware white person who reads this thread will realize that things don't have to be the way they are. The world was better once and it can be that way again.

Fight the Racists , Stormfront 16 Comments [7/31/2012 3:30:33 AM]
Fundie Index: 8
WTF?! || meh

Quote# 88649

[On Wagner]

Listening to this pure Aryan music is akin to meditating on the great sacred symbols of our race such as the Runes, the Sunwheel, the Swastika et al. It causes a connection to be established with the Volksgeist[the folk soul] and our ancient Gods.

[...]

It is for good reason that Wagner is hated in Israel and by many Jews throughout the world for they realise that his music has the potential to rearouse the German, Germanic and Aryan peoples again just as they were aroused in the years preceding 1933 in Germany. Wagner was also one of the few who were sufficiently aware and brave enough to expose the meddling of the Jews and their pollution of Aryan art forms in his groundbreaking essay Das Judenthum in der Musik.
What a difference there is between Wagner`s music and the crap that is mass produced today by mainly Jewish record companies, most of which is negro rap music which turns my stomach everytime I am unfortunately exposed to it.

Wotans Krieger, Aryan Myth and Metahistory 26 Comments [7/30/2012 3:41:32 AM]
Fundie Index: 10
WTF?! || meh

Quote# 88618

Homeschooling is breaking the back of the Jewsmedia. The internet is showing up the lies of the Christ Killers. And [praise be to Hashem- lol] as one astute writer penned, “Jews have an expiration date.” Of all the groups that are not having enough babies to maintain population, it is the most liberal, tolerant, and Democratic Jews. They are literally liberalising themselves out of existence!

So, fight the good fight. Pass on to people the links to ‘come and see.com’ pass the articles that quote Jews as saying “Yes, we DO own the Media” etc., until the entire house of cards falls to the ground, and we give the Palestinians their land back.

Oh happy day.

Fr. John+ , Occidental Dissent 19 Comments [7/28/2012 3:20:54 PM]
Fundie Index: 15
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh

Quote# 88615

If the South was an independent country, virtually every major issue of any significance would have gone the other way in the late nineteenth and twentieth centuries:

- There would be no Civil Rights Act of 1964, no Voting Rights Act of 1965, no Fair Housing Act of 1968, no Civil Rights Act of 1991.

- There would be no 14th Amendment or 15th Amendment.

- There would be no 19th Amendment.

- There would be no Brown decision. There would be no Loving decision. There would be no Smith v. Allwright decision. There would be no Roe v. Wade decision.

- There would be no Immigration Act of 1965, no IRCA amnesty, no Immigration Act of 1990. There would be no DREAM Act or comprehensive immigration reform.

- There would be no DADT repeal.

- There would be no Obama. There would be no Obamacare.

“BRA” wouldn’t exist today … it exists here only because of the Union. It was imposed upon us by the federal government.

Hunter Wallace, Occidental Dissent 26 Comments [7/28/2012 3:16:46 PM]
Fundie Index: 20
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh

Quote# 88587

It's also absurd to think that just because not all Jews are a part of a global conspiracy, that that in any way invalidates Jews as a whole as a threat.

Just because that grizzly bear standing in my yard isn't attacking and trying to eat my face, that doesn't mean he isn't as big a threat as known man-eaters.

Sure, he may seem friendly, like he wants to play. But, he is unpredictable.

Like some Jewish entertainers, he may be fun to look at... but you don't hang your life on trusting him.

Mjodr, Stormfront 32 Comments [7/27/2012 5:53:43 AM]
Fundie Index: 13
WTF?! || meh

Quote# 88573

So now we see the real ulterior motive in the failure of mixed-race US President Obama in failing to protect the Aryan American people-the very people whose ancestors built America, from mass invasion by the Underman.
His purpose in being president is the final extinction and genocide of the Aryan people of the USA. His public opening up of the flood gates to the brown hordes should cause the sleeping American Aryan giant to wake up and like their ancestors remove this mellon eater tyrant and fifth columnist by force if necessary and by force to create their own racial homeland before it goes the way of South America!

Wotans Krieger, Aryan Awakening 23 Comments [7/27/2012 5:49:24 AM]
Fundie Index: 10
WTF?! || meh

Quote# 88569

Mixing with other races has not advanced blacks, it will do the opposite and set us back. It hurts me to see black people mixing with others races voluntarily. I question their conciousness and motives for doing this. People do not think of advancing the race but themselves and although mergeing with other races has some benefits, Barrack Obama is an example. The negative effects of mixing are evident and over time in the long run black people are set to used and become confused about their original identity

Awise, Africa Speaks 16 Comments [7/26/2012 3:48:10 AM]
Fundie Index: 15
WTF?! || meh

Quote# 88561

[reply to a thread about a racist coming to grips that not all african americans live in the ghettos etc]

Yeah, there are majikal niggers indeed -- but don't let that cloud your mind when realizing that niggers are far below the levels of dog shit. Even if a majikal nigger did something "generous" for a change, I would formally thank it (but not really mean it) and go back to bashing them on Chimpmania.

I'll say this: if more niggers had the decency and class of human beings (like you and I), sites like these would not be at all that necessary for me to be a part of. But since niggers mostly have limited intelligence I am here bashing with the lot of you!

Also, I will say that I have more respect for a majikal nigger that acted very, very White as opposed to, say, prancing libtards and CBs. Yeah, that's a bit of a leap right there, but one of the two (majikal niggers and traitorous humans) has to be better than the other. As long as the nigger knows its place, I wouldn't mind the boon a whole lot if it kept to itself.

stinkyasscoons, Chimpmania 16 Comments [7/26/2012 3:47:16 AM]
Fundie Index: 17
WTF?! || meh

Quote# 88560

[a response to another racist thanking a black person for holding a door for him]

I will not go through a door a nigger holds open for me. I will stand there while they hold it open until they finally figure it out or get "tired" of holding the door open and let it close without me saying a word to it. Once the door is closed I will open it myself and go in/out. It is amusing to see the look on the nigger's face if I was going in and they see that I opened the door myself.

TattooedRedHead , Chimpmania 40 Comments [7/26/2012 3:44:58 AM]
Fundie Index: 21
WTF?! || meh

Quote# 88559

Armenian so called Genocide is the biggest lie, and after seen what Armenians did to Glendale in California, turned our country in a cess pool with all their criminal activities ,I take sides with Turks, who cares who killed who 100 years ago killing going on today care about that, and l think Armenians lie to get money from Turks, if there was 700,000 armeninas in Turkey 1915 how is that 1.5 million is killed who comes up with these numbers?

MT, Topix 8 Comments [7/26/2012 3:44:48 AM]
Fundie Index: 15
WTF?! || meh

Quote# 88548

The Old South was a caste society, but not a compartmentalized society. There were specific roles for blacks and whites, and each "knew their place" as it were, but what is often overlooked is the high level of interaction between the races which was a common and everyday experience.

Slavery as it existed in the South was not an adversarial relationship with pervasive racial animosity. Because of its dominantly patriarchal character, it was a relationship based upon mutual affection and confidence. There has never been a multi-racial society which has existed with such mutual intimacy and harmony in the history of the world. The credit for this must go to the predominance of Christianity. The gospel enabled men who were distinct in nearly every way, to live and work together, to be friends and often intimates. This happened to such an extent that moderns indoctrinated on "civil rights" propaganda would be thunderstruck to know the half of it.

Doug Wilson & Steve Wilkins, Reformed Theology 9 Comments [7/26/2012 3:42:25 AM]
Fundie Index: 17
WTF?! || meh

Quote# 88547

If slavery had been as bad as the abolitionists maintained that it was, and as we have been reminded countless times on supposedly good authority, then why were there not thousands of rabid abolitionists demanding an end to the evil? Or, even more to the point, why were there not hundreds of slave rebellions? These questions have not been asked often or loudly enough. The answer would shock and dismay the vast majority of our nation who have been carefully schooled in abolitionist propaganda. As we have already mentioned, the "peculiar institution" of slavery was not perfect or sinless, but the reality was a far cry from the horrific descriptions given to us in modern histories, which are often nothing more than a hackneyed reworking of abolitionist propaganda.

Doug Wilson & Steve Wilkins, Reformed Theology 6 Comments [7/26/2012 3:41:44 AM]
Fundie Index: 17
WTF?! || meh

Quote# 88521

Since I was 12 I’ve had an unappealing, didactic distrust of people with the extreme will to live. My father’s parents were Holocaust survivors, and in grade school I received the de rigueur exposure to the horror—visiting geriatric men and women with numbers tattooed on their arms, completing assigned reading like The Diary of Anne Frank and Night. But the more information I received, the less sympathy the survivors elicited from me. Each time we clapped for the old Hungarian lady who spoke about Dachau, each time Elie Wiesel threw another anonymous anecdote of betrayal onto a page, I eyed it askance, thinking What did you do that you’re not talking about? I had the gut instinct that these were villains masquerading as victims who, solely by virtue of surviving (very likely by any means necessary), felt that they had earned the right to be heroes, their basic, animal self-interest dressed up with glorified phrases like “triumph of the human spirit.”

I wondered if anyone had alerted Hitler that in the event that the final solution didn’t pan out, only the handful of Jews who actually fulfilled the stereotype of the Judenscheisse (because every group has a few) would remain to carry on the Jewish race—conniving, indestructible, taking and taking.

Anna Breslaw, Tablet Magazine 20 Comments [7/24/2012 8:28:38 AM]
Fundie Index: 26
WTF?! || meh

Quote# 88173

“”When Michelle Obama said “For the first time in my adult life, I am really proud of my country” that was classic Ungrateful Darkie”

Her comment struck me much like comments from people who play the lottery but do not win. They complain, but keep playing. And then, when they win a pile big enough to change their lives, they change their tune. In other words, the game is corrupt until the one complaining individual comes out on top. Then everything is hunky-dory.

Then:

“white talking heads wondered how a black person with degrees from Princeton and Harvard Law could be, well, so ungrateful!”

Wondered? Not really. she’s not that bright. Since no one is talking about the SAT and LSAT scores of Barack and Michelle, it is obvious they were too low to earn them spots in their schools if they had been white. Clearly we have an Affirmative Action First Couple.

Meanwhile, I read her Princeton senior thesis. It is remarkable for its mediocrity. Princeton students are some of the worlds best. That means even their college work is impressive. But hers was not. It was standard stuff.

The SAT scores of many US elected officials have been leaked. One of the best leaks was Bill Bradley’s English SAT score — 486. He was accepted by Princeton. Just like Michelle. But he was accepted because he could play basketball. She was accepted because she added “diversity.”

Princeton is a private university, thus it can admit anyone it chooses for any reason whatsoever. Prior to 1971 Princeton did not admit women.


no_slappz, Abagond 14 Comments [7/22/2012 6:52:51 AM]
Fundie Index: 19
Submitted By: Brendan Rizzo
WTF?! || meh

Quote# 88485

Yes, Breivik was correct - obviously. He was correctly observing what's happening in his own country, which itself is not far behind Britain and France in letting hordes of immigrants in at the behest of the rich capitalists who want them to drive down wages and working conditions.

...

The situation will only get worse which is why Breivik sacrificed himself as he did - to sound the alarm all over Europe and through other First World nations about the tide of Islamic immigration, and Third World immigration which is destroying centuries-old cultures that had achieved a social consensus and lasting peace.

Anonymous, Sarah Maid of Albion 15 Comments [7/22/2012 6:46:30 AM]
Fundie Index: 16
WTF?! || meh

Quote# 88460

You know what else REALLY PISSES me off?

I should be ENTITLED to a European women. They're MY woman after all. If you think that sounds selfish, then you don't value your own woman and are anti-White.

Whenever I see an ape with one of the members of MY race, I get angry.

UnderlyingWrath, Stormfront 41 Comments [7/20/2012 7:26:21 AM]
Fundie Index: 41
Submitted By: Danathema
WTF?! || meh

Quote# 88445

I am beginning to think that a ‘massacre of the guilty’ is going to be the only way to equalize the equation. Think of the ‘massacre of the innocents’ in the Bible, and apply it to underage blacks and hispanics. Yes, this is cruel. But unless we can both reduce the ‘surplus population’ and stop the adults from breeding (forced sterilization/castration), even so, our numbers will be fighting like Blood Mountain over in S.A., here in the USA sometime soon.

Of course, if someone wishes to say: “How can a priest of God say such horrendous things, I would refer them to the Bible, Ps. 137:7-9. (by the way, Edomites are also known as Jews)

“Remember, O LORD, the children of Edom in the day of Jerusalem; who said, Rase it, rase it, even to the foundation thereof.
O daughter of Babylon, who art to be destroyed; happy shall he be, that rewardeth thee as thou hast served us.
Happy shall he be, that taketh and dasheth thy little ones against the stones.”

As I’ve noted before (and here is where Orthodoxy is more ‘consistent’ than Roman Catholi-schism) : “A great saint of the [True] Church clearly articulated how far that ‘loving of enemies’ should go. St. Theodosius of the Kiev Caves Lavra noted:

“Live in peace not only with your friends, but also with your enemies;
But only with your personal enemies, and not with the enemies of God.”

Clearly, any ethnic group that is avowedly anti-Christian, that seeks via Noachide Laws to stop worship of Christ as Messiah, falls into that ‘enemies of God’ category…
and all the works of their father, that they do [John 8:44] are actually DESERVING of our utmost hatred. Such as Patriot Act, ACLU decisions, SPLC lies and disinformatia, media ownership, book/magazine distribution, etc. etc. etc.

Indeed, one could make the case that to be a true Christian, one ‘has’ to be a [sic] ‘anti-semite,’ to follow the evangelical counsel of Christ, the Psalms, and St. Theodosius…..”.

Fr. John+ , Occidental Dissent 20 Comments [7/20/2012 4:06:09 AM]
Fundie Index: 22
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh

Quote# 88440

I have now come to the conclusion that ZOG has well and truly done its work in mentally conditioning the English people into not only accepting but embracing its fate-biological extinction via mass immigration and race-mixing.

Those of us who do not embrace our racial and cultural destruction out of love for our race and folk are defined in Orwellian terms as haters. It is rare for a people to not only allow their land to be invaded by aliens-and aliens of the most racially diverse kind without fighting to resist and repel them but the English are either oblivious to what has happened or in all honesty do not care so long as they can afford their football match tickets,their alcohol and foreign holidays.
This makes the English people not worth saving as a collective organic body for a people who will not struggle for life deserves to perish. This is a cast iron law of nature.

The recent return of extreme weather with storms and flooding in England and the rest of the British Isles is a telling signal that the Gods are displeased as well.

[...]

This is the final outworking of England`s race treason and rejection of Adolf Hitler and the destruction of the Germanic fatherland.

Wotans Krieger, Aryan Myth and Metahistory 21 Comments [7/19/2012 3:46:38 AM]
Fundie Index: 13
WTF?! || meh

Quote# 88423

[Title of thread: I am a Jewish Holocaust denier]

Hey everyone, this is the internet so at least I have privacy.

And yes, I am a real Jew, not a fake half Jew or a Jew who knows nothing about Judaism, I actually go to synagogue maybe 6 times a year, born and raised Jewish, went to Jewish summer camps and a Jewish school, surrounded by Jews my whole life, the real kind of Jews too, etc.

But several things about the Holocaust really bother me. I discuss the supposed 6 million on point 3.

1) Self-pity, whinging and blaming the past for everything. It is just annoying.

2) Using the holocaust to make homogenous countries diverse, and using it to justify mass immigration and multiculturalism, by trying to make everyone tolerate each other. If you want an all white country, I don't mind. The idea is, an all white country is bad and there will be another Holocaust if one exists.

3) It is overly hyped, maybe about 500,000 Jews died, mainly from disease or simply being shot, which is still appalling that they could let this happen, but why should there be a genocide hierarchy ? All the massacres from ww2 to Rwanda are terrible events that should not be used as extortion rackets or to promote political ideas like multiculturalism.

Also, I have seen news articles where they use the phrase ''6 million'' in the 1920s ! Obviously the propaganda was being planned then.

Also, the number 6 million may have some Kabbalistic significance, but I need to research it more.

4) The way it is used to make Germans looks bad. Germans are one the great peoples of the Earth, from classical music, to science, to their architecture, to their way of life, to their culture, - all things which ultimately come from your genetics. I cannot stand Hollywood movies that demonise them so blatantly.

5) Israeli hypocrisy - a country created on the idea of ethnic purity to prevent another Holocaust, whilst promoting laws to allow refugees into European countries.

6) When people complain about Germany invading Britain, but then let millions of Africans in the country. Britain would be better under German Nazi rule.

7) Why it has more coverage than other genocides.

8) The facts aren't even certain. Was Germany even anti semitic ? Was Hitler even that anti-semitic ? Or did they simply want control of their nation by their own people. Were the German people friendly to the Jews during that time ? Who knows, it is very unlikely every single German hated them.

9) The confusion over the camps. I have heard they were simply for keeping in political prisoners who were threatening the nationalist ideas of Nazi Germany. Also, some camps treated the prisoners well.

10) The way Jews have no self perception and cannot discuss the idea maybe they bought it upon themselves.

So overall, yes they did some bad things, but I don't feel it deserves all the hype or remembrance it gets. I actually cringe when I tell someone I am Jewish and they tell me they are sorry for everything that has happened to us, grow up! Germany has nothing to apologise for, and I don't want one.

hello4843, Stormfront 29 Comments [7/18/2012 7:41:22 AM]
Fundie Index: 25
Submitted By: TheReasonator
WTF?! || meh

Quote# 88359

No one would expect a Nigerian to become Chief of the Cheyenne, or a Lithuanian to become Chief of the Apache. And no one would consider an Indian tribe racist for being exclusive, intolerant, or non-egalitarian. Nor do I expect the WASP to turn over America to aliens, foreigners, or non-white leadership. This is catastrophic, obviously. Even the classical Greeks knew multiculturalism doesn’t work. Aristotle said the foreign element would never feel equal to the blue-bloods, no matter what concessions given them, or status they achieved. They are forever a source is discontent, and actually inimical to a democracy.

David Yeagley, Washington Post 26 Comments [7/16/2012 3:14:56 AM]
Fundie Index: 14
Submitted By: The Sage
WTF?! || meh

Quote# 88343

[Re. a report that demonstrates that defendants are more likely to walk free in "Stand Your Ground" cases when the victims are black.]

No, it could not be any more one sided. Most-likely illegal gun carrying, violent criminal histories, and a lack of knowledge about the law with the self control to abide by the law and fake stories that don’t match evidence has something to do with blacks losing cases.

A lot of blacks are getting shot because blacks are bullies. I am waiting for a pack of racist “yutes” to get blown away.

There was a hysterical response from Philadelphia authories when whites started talking about defending themselves from black hoodklan attacks in newspaper forums.

SaraJohnson, Free Republic 27 Comments [7/15/2012 7:01:43 AM]
Fundie Index: 18
WTF?! || meh

Quote# 88239

A TV station where I live has a news reporter who is a 2nd generation Hmong from Laos. She was born here and her parents fled Laos to escape the communists. She is intelligent, hard working, and speaks perfect unaccented English. She is totally integrated into American culture and everybody loves her.

Contrast that with our black friends Shaniqua and Qu’antrell, who will NEVER integrate. They HATE us and our country. We could give them all that we have and they would despise us for it. They will carry their anti-white modes of speech, dress, and comport with them from generation to generation to generation, and 150 years after slavery, from the position of impoverished hollowed out subhuman crack addicts, they will demand still more.

On this Independence Day, be reminded that racism is the only intelligent option. Our Founding Fathers knew this well, but after decades of Gramsciist subversion, we have forgotten.

WhereIsOurPinochet, Moonbattery 29 Comments [7/10/2012 3:09:23 AM]
Fundie Index: 20
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh

Quote# 88226

Hollywood has done much to further the idea that whites are out to get blacks. Wouldn't it be great if someone made a movie about a group of blacks who run around in military clothing making speeches about killing crackers and then associated those speeches with an increase in black on white violence? They could even throw in a couple of faux reverends, a hateful Muslim leader and a super racist liberation theologist. Then, just for good measure, they could have a President who campaigned on unity but once elected, travels the Country preaching about social justice and the need for the rich (read whitey) to ‘pay their fair share’. Call it a documentary.

liberalh8ter, Free Republic 14 Comments [7/9/2012 1:49:57 PM]
Fundie Index: 20
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh

Quote# 88189

Sorry for the OT guys but a Hindoo just saved my life tonight from a savage Negro. The taxi had a flat tire and I was helping him change it when a Nigger savage tried to offer to change the tire for a free ride, we told him no thanks. Then he tried to start a conversation with me ie try to beg before mugging. The Hindoo gentleman lept to my defense, hailing me a cab immediately and distracting the Nigger beast by calling him over to the curbside of the immobilized car. When I began my way to the cab the Nigger grabbed my shoulder and I turned and shoved him. His nostrils flared and I dashed to the awaiting taxi, I said “go!”.

No matter the immigration currents or even the temporary tides of tourism, Humans have a MORAL obligation to themselves, one another and CIVILIZATION to protect eachother from wild Niggers. They are not HUMAN. I cannot stress that enough. They are NOT human. The White race has legitimate political, economic and social qualms with other ethnes. There is no such nuance to our relationship to the Negro beast. Nothing short of extinction can be the solution.

Tamer of Savages, Occidental Dissent 39 Comments [7/6/2012 3:27:44 AM]
Fundie Index: 39
Submitted By: Rabbit of Caerbannog
WTF?! || meh
1 2