Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 3817

The Word of My God is never wrong. If it is in the Holy Bible, than it is true. Ain't [no way] any of its wrong. The Bible and its prophecies are 100% true.

SmileyMike, Rapture Ready 15 Comments [9/1/2003 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1
Raggy

The Bible is full of sexism, homophobia, racism, contradictions, illogic, sadism, murder, genocide, slavery, rape, incest, torture, doom-mongering, hate and stupidity.

If you think this is right then you really should have no place in society.

1/29/2007 11:45:38 AM

Joe

proof, please...

1/29/2007 11:46:15 AM

richard skidmark

\"never\"

You misspelled \"always\".

1/29/2007 11:55:35 AM

Hawker Hurricane

And when was Tyre destroyed?

(For those who don't know, the Bible predicts the destruction of the coastal city of Tyre no less than three times. Tyre still exists today.)

1/29/2007 12:52:07 PM

Blue Lithium

The Word of My God is never wrong.

Wait a minute...is he suggesting there are other gods abart from Yahweh?!

1/29/2007 1:40:50 PM

David D.G.

EVERYTHING in the Bible is true? Even the parts that directly contradict each other? How exactly does THAT work?


~David D.G.

1/29/2007 3:41:22 PM

Beccs

So which of the contradictions is correct?

1/30/2007 4:21:52 AM

Julian

Damn, who's your God and where's your Holy Bible, and why are you wasting your time spamming the Rapture Ready nuts? - They'll never believe you, they're hooked on their fake God, Jehovah, and their very flawed bible.

1/30/2007 6:04:12 AM

Renon

except for the parts where it is VERY wrong. like, I dunno, ALL OF IT. (with the possible exception of Jesus. I'm not saying he didn't exist, and its likely that he was a good person, but it's more than likely his followers just made shit up.)

2/26/2011 11:35:51 AM

Anon2

Ain't [no way] any of its wrong. The Bible and its prophecies are 100% true.

I don't know why, but suddenly "Comical Ali" the former Iraqi information minister comes to my mind ... who declared Baghdad to be "100% safe, protected", while US tanks were seen rolling in the background ...

2/26/2011 11:45:58 AM

Anon-e-moose

"The Word of My God is never wrong. If it is in the Holy Bible, than it is true. Ain't [no way] any of its wrong. The Bible and its prophecies are 100% true."

Read 'em and weep, little Raptard:

http://www.infidels.org/library/modern/jim_meritt/bible-contradictions.html

Therefore your 'God' is always...:



Ergo, the more than infinite superiority of Atheism. Q.E.D., bitches.

2/26/2011 12:05:03 PM

Justanotheratheist

I hope you get a nice cake for your fifth birthday.

2/28/2011 3:56:41 AM

jas43

fail

2/28/2011 9:00:50 AM

Quantum Mechanic

It's all forged, dumbfuck.

8/15/2012 9:17:43 PM

Ebon

Where's my unicorn?

8/16/2012 9:59:35 PM
1