Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 49013

Are you saying people of religion are not smart?

Just because I spelled evolution wrong in the title don't mean I aint smart.

Feranis, WoW offtopic 40 Comments [10/9/2008 3:51:05 AM]
Fundie Index: 2
Submitted By: L
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1 2
terrylong

Well, I aint gonna argue with that.

10/9/2008 4:03:56 AM

C_V


well, not by itself, no. but I think you've proved it amply enough.

10/9/2008 4:14:39 AM

Mattural Selection

Grammar like this would give my sister a heart attack (she is an English teacher).

10/9/2008 4:20:59 AM

myheadhurts

Well aint that a kicker.

10/9/2008 4:32:05 AM

Andreus

That may or may not be the only reason we think you're an idiot.

10/9/2008 4:36:50 AM

approximate

I don't think it's your spelling of "evolution" that gives people the impression.

10/9/2008 4:59:59 AM

Malkavian Jeff

ROFL, I seriously hope that was done on purpose. Otherwise our future is in shitty hands.

10/9/2008 5:02:34 AM

Mortok

Let's just say I'm open to the idea that you might be intelligent.

10/9/2008 5:06:06 AM

SurfinSeaOtter

Yes, it sure don't mean you aint not smart

10/9/2008 5:11:52 AM

Philbert McAdamia

When you see a cockroach scooting across the floor of your kitchen, it's a pretty good indication there are more where that one came from.

10/9/2008 5:19:32 AM



This post completely speaks for itself.

10/9/2008 5:34:31 AM

Mike

LMAO

10/9/2008 5:41:11 AM

Kris Kringle

"don't mean I aint smart"

...doesn't mean I am not smart...there, fixed it for you...and you're still a dumbass!

10/9/2008 6:32:39 AM

aaa

Your language is horrible.

10/9/2008 7:38:17 AM

IanC

"Me fail English, thats unpossible!"

Ah, Ralf Wiggim.

10/9/2008 8:49:25 AM

Mr Smith

Are you saying people of religion are not smart?

Yes.

10/9/2008 9:50:29 AM

Tired Christian

Best defense ever

@Mr Smith :
HEY...fine, I'll admit to that.

10/9/2008 10:12:31 AM



S-M-R-T, i am so smart!

10/9/2008 10:23:48 AM

the_ignored

True, but it isn't exactly a hopeful sign, either. Then there's the content of what you say. That kind of seals the deal.

10/9/2008 11:26:46 AM

Brain_In_A_Jar

No, but it hardly helps your case.

10/9/2008 12:20:22 PM

lithium

I AM SO SMART. S.M.R.T. I MEAN S.M.A.R.T.

Edit: bah! Beaten to it :)

10/9/2008 12:58:36 PM

Jim

To be completely honest, this isn't really fundy - I feel that the purpose of this site is undermined if we degrade to attacks based solely on grammar.

Nevertheless, it is quite funny in the ironic sense.

10/9/2008 1:18:12 PM

JohnTheAtheist

Ain't there suposed to be an apostrophe in "ain't"?

10/9/2008 1:35:44 PM

BCD

Poe.

10/9/2008 1:38:40 PM



You aint smart becuase you still have imaginary friends, spelling has nothing to do with it.

10/9/2008 1:59:54 PM
1 2