Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 54752

Praise Jesus! I was visiting a Chrisitian bookstore this afternoon, when all of a sudden I heard it! I heard the mighty trumpet of Jesus, blowing loud and hard, calling all Christians home. It was as if I had been struck by lightning! I dropped the book I was perusing, stood stock still with my arms pointed skyward and said "YES LORD!". The shopkeep and the two other people in the shop looked at me as if I was insane. Turns out they knew something I didn't. The 1:45 fright train crosses the road every day at that time, and usually blows it's whistle when it's going through the intersection. I was sooo embarassed! But hey, at least I know I'll be ready when the real one comes! I'd rather be a bit embarrassed than unsaved!!

One_LoVe, Rapture Ready 78 Comments [12/23/2008 12:42:48 AM]
Fundie Index: 19
Submitted By: DaMentalFunism
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1 2 3 4
Cap'n Mel

LMAO

And you people call us freaks.

12/23/2008 12:46:14 AM

MM

Fright train indeed. I'm quite afraid of you at the moment.

12/23/2008 12:48:12 AM

k

Yes, you are indeed nuts.

12/23/2008 12:48:59 AM

Alex

Kinda sad and pathetic, I think.

12/23/2008 12:51:41 AM

Mandy

Isn't it supposed to all happen "in the wink of an eye", so that there would be no time to drop your book and raise your arms toward the sky? That's what I was told when I was a fundie.

12/23/2008 12:52:01 AM

Percy Q. Shun

What.

The.

Fuck.

Batshit insanity truly reigns supreme at rr.

12/23/2008 12:53:34 AM

colonel catastrophe

BWAHAHAHAHA!!!!! The fact that this guy is serious makes it even funnier!

12/23/2008 12:54:29 AM

Jesus Klingon

It's a true accomplishment when people at a Christian bookstore look at you like you're a nutter.

12/23/2008 12:54:40 AM

myheadhurts

Wow....

Um, ya. Wow.

12/23/2008 12:57:09 AM

dpareja

For a bit I thought this was one of those Rapture fanfics.

But this is way funnier.

12/23/2008 12:57:36 AM

CailinBan

lol @ Jesus Klingon.

But it's quite sad really.

12/23/2008 1:06:13 AM

toothache

Nice. I'm bookmarking this piece of stupidity for when I need a good laugh.

12/23/2008 1:12:58 AM

Matt7895

Funniest FSTDT ever.

12/23/2008 1:18:12 AM

Frogflayer

First time I've ever posted a lol because this is the first time it's ever happened. I'm still snickering.

12/23/2008 1:26:50 AM

Grigadil

What Jesus Klingon said.

12/23/2008 1:27:12 AM

History Teacher

Not only is the OP an incredibly stupid mental case...he/she is also willing to admit it on a public internet forum. WOW!

12/23/2008 1:29:04 AM

lupinella

Again shout out @Jesus Klingon.

12/23/2008 1:30:11 AM

John

Will Jesus' final trumpet sound the locomotive grade crossing signal (two long, one short, one long)? At least that would show he has a sense of humor ...

12/23/2008 1:30:30 AM

em

http://www.youtube.com/watch?v=1LXuNpF6NVg

Six Feet Under "In Case of Rapture"

I'm just sayin'

12/23/2008 1:40:44 AM

Amanda

HAHAHAHAHAHAHA.
I can't think of anything to add to that.

12/23/2008 1:56:25 AM

1BurningStake

The thing that made me a little upset about it, was that several of the people who replied to her said things like "You have a wonderful testimony to give!" and "I hope the people who saw you think hard and pray about what you did."

And I just thought..."I really wonder if that's the reaction those people are going to have..."

12/23/2008 2:52:42 AM

Damen

God damn, I can't stop laughing.


12/23/2008 2:55:20 AM

Jadehawk

this is awesome. i can't stop laughing!!

12/23/2008 2:58:18 AM

OMGWTFBBQ

It the four freight trains of the Apocalypse...

That's Horses Ned...

Getting closer!

12/23/2008 2:58:32 AM

maanantai

Poe.

(One_LoVe seems to have only one post there...)

12/23/2008 3:01:44 AM
1 2 3 4