Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 57433

Ok... Hollywood is SOOO FAKE!
This year I will guarantee that on Feb 22nd the movies that win will be only about GAYS... That movie called "Milk" will take home top honors and I do predict that Heath Ledger will win as well.
Hollywood is going to try to send a message, AGAIN... but instead of it being anti-war, pro-environment, its going to be about GAYS!

MROD, RR 41 Comments [1/30/2009 7:15:59 AM]
Fundie Index: 3
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1 2
Paschal Wagner

Heath Ledger wasn't gay, nor did he play one in The Dark Knight. Your irrational hate has made you delusional.

1/30/2009 7:19:47 AM

QT

GAYS!

1/30/2009 7:38:56 AM

Resinland

>>Ok... Hollywood is SOOO FAKE! <<

Some Sherlock you are lol

1/30/2009 8:36:38 AM

Thinking Allowed

...DUH!!!

1/30/2009 8:40:21 AM

HoJuSimpson

Paschal Wagner said it.

1/30/2009 8:50:43 AM

Mithaearon

Does this guy work for the Daily Mail?

1/30/2009 8:57:08 AM

Cox & Dicks

Yay! Go gays! Hi MROD, Cox here, what's your beef? I know what my beef is, it's in Dicks's pants. LOL.

Dick's has picked this mornings bible verses, so without further ado, here they are:-

Ezekiel 16:49-50

49. Behold, this was the iniquity of thy sister Sodom, pride, fulness of bread, and abundance of idleness was in her and in her daughters, neither did she strengthen the hand of the poor and needy.
50. And they were haughty, and committed abomination before me: therefore I took them away as I saw good.

Ah Ha Men

Love, Cox & Dicks.

1/30/2009 9:12:13 AM

misterchipotle

@paschal, i believe she's referring to his role in brokeback. the fact remains that it is a ridiculous statement nonetheless.

1/30/2009 9:16:41 AM

Paschal Wagner

@misterchipotle: I'm well aware of that. Still, the idea of someone decrying Hollywood as "fake" and being unable to tell an actor from the part that he plays still qualifies as "delusional" IMO.

1/30/2009 9:19:41 AM

Imroy

misterchipotle: I'm sure many of us here are quite familiar with the fundies obsession with Heath.

I can only imagine that people like MROD see him as part of the much-feared "Gay Agenda" because of that one role he played. Forget that Heath was an actor and was playing a character that wasn't himself, or that he's played many other characters with good and bad characteristics. No, he's been tarred forever in their eyes.

Not to mention the speed with which Arsefly over at FundiePedia labelled Heath's death as yet more proof of "Holywood Values".

1/30/2009 9:40:46 AM

IanC

Nah it won't be Milk winning, it will be Slumdog Millionaire.

1/30/2009 10:02:37 AM

DinDC

Actually in DC, we have lots of FAKE too. It's called C-Span, and the likes of Senator Craig make it REALLY GAY!!

1/30/2009 10:36:23 AM

Tolpuddle Martyr

Heath is dead, MROD is stupid, gay people have been depicted in movies for years, war is in fact a bad thing, enviromentalism makes sense and of course Hollywood is "fake" - it produces works of fiction! Why oh why are these people so bloody thick?

1/30/2009 10:49:04 AM

aaa

It doesn't even try to make sense.

1/30/2009 11:51:32 AM

Bryan65

Add the 'N' and 'I' to your name, pal.

1/30/2009 11:55:27 AM

Percy Q. Shun

Tell me more about this "guarantee" of yours.

Come back for your punishment February 23rd.

1/30/2009 12:33:55 PM

Illuminatalie

I agree with PW, inability to distinguish artists from art (for instance, harrying Luke in the mall and telling him what JR is up to) is delusion.



1/30/2009 12:42:14 PM

FMG

I am waiting for Slumdog millionaire to win so you can rant about muslims...

1/30/2009 12:45:50 PM

Kung Fu Hamsta

Heath Ledger wasn't gay. Be sure to not let the facts get in the way of your bigotry, asshole.

1/30/2009 2:10:18 PM

Mr. Creazil

Hollywood is fake?

1/30/2009 2:59:39 PM

DevilsChaplain

"and I do predict that Heath Ledger will win as well."

The Joker was gay?...

1/30/2009 3:20:36 PM

DevilsChaplain


1/30/2009 3:21:39 PM

GigaGuess

This year I will guarantee that on Feb 22nd the movies that win will be only about GAYS... That movie called "Milk" will take home top honors and I do predict that Heath Ledger will win as well.

Oooookay...if Milk wins, it's because it's a compelling story about a man's struggle to bring about change...and because it's a damn good movie. Not because it's GAY. And poor Heath. Plays ONE gay character, and he's painted as gay forevermore. On that note, the man had more balls than you could ever hope to have.

1/30/2009 3:36:58 PM

Not_You

*pokes MROD with a stick*



1/30/2009 5:17:14 PM



Tom Hanks played a gay man with AIDS in "Philadelphia" and he's been happily married to Rita Wilson for many years. Jake Gyllenhaal played Heath's boyfriend in "Brokeback Mountain" (funny how the fundies forget about him) and as far as I know, he's still dating Reese Witherspoon. FAIL.

P.S. DevilsChaplain for the win.

1/30/2009 5:29:22 PM
1 2