Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 63960

[Michelle Obama has a staff of 20]

Twenty? The average zoo gorilla gets by with Four or Five.


BigCinBigD, Free Republic 22 Comments [7/12/2009 8:29:35 AM]
Fundie Index: 21
Submitted By: Damned at Random
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1
D Laurier.

And comparing an attractive human female who just happens to be connected to a man who has nukes at his disposall,,, to a "zoo gorilla" indicates what???

7/12/2009 9:01:30 AM

The Real American Cowboy

ZING! hahaha!!! Ba-dum-tsh!

7/12/2009 10:18:38 AM

Musicalbookworm

Why do these fuckers always compare blacks to gorillas (or other monkeys)? All primates, including humans, share a common ancestor. All humans show primate characteristics, including these racists fuck sticks.

7/12/2009 10:48:08 AM

aaa

Freepers...

7/12/2009 10:53:25 AM

The Real American Cowboy

Love me love me
say that you love me
fool me fool me
go on and fool me
love me love me
pretend that you love me
leave me leave me
just say that you need me
Love me love me
say that you love me
leave me leave me
just say that you need me
I can't care 'bout anything but you(all giving me attention)

7/12/2009 12:22:44 PM

Average Guy

Looks like the Real Americal Cock-up didn't leave after all...

7/12/2009 3:20:27 PM

Antichrist

Real American troll aint ever leaving, as long as we rise to his bait.

As for this, meh, same shit I've heard for the last 40 years of my life.

7/12/2009 6:41:19 PM

Amanda

What are you talking about? Gorillas don't have staff.

7/12/2009 6:41:32 PM

DevilsChaplain

Wow the Freepers are racist as well. What a......shock.....

7/12/2009 9:10:25 PM

Tiado

Yikes... Then again, that's Freepers for you. I can't believe that there was once a time that I would visit that site regularly, that was before I became enlightened.

7/12/2009 9:57:43 PM

Dr. Novakaine

You're the kind of person for whom a bat to the skull would cause a lateral move.

7/13/2009 8:06:48 AM



Chimpanzees have white skin by the way. Just in case Gorillas get too boring.

7/13/2009 10:49:42 AM

The Real American Cowboy

I can't believe that that fucking nigger president would fuck another gorilla but won't jam his black cock in my ass! This is just like when that nigger who lives down the street refused to rape my 3 year old daughter while I filmed it! That fucker even called the Jew police on me! Can you imagine the nerve? A black man calling the police on a pure white man? Everything a nigger does is a crime, and nothing a white man does is a crime. Is that really so hard for these kikes to figure out?

7/13/2009 11:05:09 AM

HeathenAngel

Eh... it's a freeper... nothing unexpected from these brain-dead idiots.

7/13/2009 2:43:00 PM

The American Cowboy

Hahaha. Yep. And here's Obama, acting like a typical negro chasing white tushy. Apparently he's tired of living with the gorilla too :)


7/14/2009 3:52:35 PM

Shadoom

TRAC, why are you commenting on every thing here? Do you enjoy being flammed?

7/14/2009 5:24:40 PM

Shadoom

TRAC, why are you commenting on every thing here? Do you enjoy being flammed?

7/14/2009 5:24:58 PM



TRAC needs the attention, he makes silly noises because he wants some sort of reinforcement and recognition. Just a typical troll folks, and yeah - he loves being flamed.

7/14/2009 8:42:35 PM

WMDKitty

And the average zoo gorilla has a higher IQ than BigCinBigD, too.

7/14/2009 10:16:20 PM



Just remember that 'gorilla' will go down in history and be remembered (most likely in a fond manner) for generations to come, while you'll just be a forgotten shit stain on the underwear of history, a worthless part of a dark era that people will be glad to get rid of.

7/16/2009 11:42:47 AM

Anon-e-moose

The poster boy of neocons & Repubican racists George W. Bush had as Secretary of State Colin Powell, then Condoleeza Rice.

Say one thing for him - at least he was intelligent enough to NOT be racist, when it came to cabinet posts, eh?

Your call, BigCinBigD.

7/20/2009 11:47:11 AM

clockworkgirl21

Okay. But what does this have to do with Michelle?

7/23/2009 11:43:08 AM
1