Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 7294

It's only a matter of time,before wrath of Biblical levels is evident to ALL.

Mongoose60, Rapture Ready 13 Comments [5/1/2004 12:00:00 AM]
Fundie Index: 2
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1
Pie Man

I'm waiting...

4/4/2008 8:16:06 PM

Alethe

Just a matter of time indeed. A few thousands years and counting...

4/5/2008 3:47:10 PM

Brain_In_A_Jar

Remind me again why we're supposed to like your god.

4/5/2008 3:51:50 PM

shriekback

Shouldn't there be a "mwuhahahahaha!" at the end?

4/5/2008 4:06:06 PM

Philbert McAdamia

Did Noah use a biblical level whilst building his boat?
Maybe a Maranatha hammer and Jesus nails ?

4/5/2008 4:38:39 PM



Its been 6 years and I'm still waiting.

12/20/2010 10:28:34 PM

Justanotheratheist

Or go to Rapture Ready, where bullshit of Biblical propostions is on offer already.

12/21/2010 12:04:15 AM

Quantum Mechanic

Yeah, sure.

1/16/2011 4:20:00 PM

Anon

After several thousands years, waiting for the "Biblical wrath" becomes extremely boring.

Perhaps we should do some useful things in the mean time? Like abandoning silly fairy-tales from the bronze-age?

1/16/2011 4:23:10 PM

jas43

lol sike

1/16/2011 5:17:41 PM

Grigadil

So.

What exactly are we expecting then...?

1/16/2011 6:23:11 PM

Canadiest

Not a good site for updates as you've been claiming this same bullshit for years. Years before the internet for that matter.

There's been thousands of end-dates predicted by endtimers (like Rapture Ready idiots) and none of them have even resembled turmoil or disaster events. The law of averages say to win this one you have to have at least 50% disaster prediction, you don't.

You'd think with so many end-time predictions you'd nail at least 10% localized disaster scenarios but NO. You miss ALL the big ones and ALL the minor ones. Rapture Ready has the same failure rate on prophecy as the Bible: Absolute

Rapture Ready has never predicted any major disaster or been able to aim their God at one sinful area. Oh, and I've seen so many prayers for England, Catholics, Sweden, Obama, Democrats. Atheists, Islamics or Liberals to be punished typed out with NO RESULTS.

If your God's real: He's a slacker or doesn't give a shit about you. Maybe I'm your God.

1/19/2011 3:02:24 PM

Dr. Shrinker

Yeah, there will be earthquakes in southern California, tornadoes in the Midwest, hurricanes in Florida, volcanic eruptions in Hawaii, Tsunamis in coastal regions...

Its only a matter of time.

1/19/2011 3:19:18 PM
1