Home Archives Random Quotes Latest Comments Top 100 Submit Quote Search Log In

Quote# 7634

Tolerance blinds once judgement and the truth of the matter (Islam) is too much for people to comprehend. One day they will realize (for only mere seconds), as their head are rolls away from their body. A little too graphic? Good! wake up y'all...

SamsonOption, Rapture Ready 6 Comments [7/1/2004 12:00:00 AM]
Fundie Index: 4
WTF?! || meh
Username:
Comment:



1


You're a charming soul...you DO realize that not ALL Muslims are all Jihad-y, right?

1/20/2009 3:30:09 PM

a mind far far away

Only a small minority of Muslims are terrorists, dickwad. And I don't believe for a second that you wouldn't kill an enemy or a detractor if you had half the chance. Xtian fundies are just as violent as Muslims fundies. There's just more xtian fundies to go around.

1/20/2009 3:48:01 PM

Philbert McAdamia

Tolerance blinds once judgement
as their head are rolls away from their body.

Been taking english lessons from LoneWolf?

1/20/2009 4:12:26 PM

Violet_Beauregarde

In America, most of us are already too prejudiced against Muslims...you are not helping matters. That said, I know not all Muslims are violent dickbags...in fact most of them are not.

3/27/2014 3:19:29 PM

Canadiest

You idiots really think the Muslim hoards are gonna roll into redneck central someday soon, dontcha?
Your religion has made you all the most frightened people to walk the planet. The Muslims, The Gays, The Atheists, Demons and Liberals all out to get you. Perpetual fear bred at the pulpit and poisioning generations for over 40 years now.

Forget about the economy, the corruption at top, the wealthy overlords, the falling bridges and crumbling roads, the erosion of freedoms, the end of the fifth estate, the arrogance and assumed special privilage of office and wealth now elevated to a level once only held by royalty.
Yeah, forget about all that. JUST WORRY AND SHAKE ABOUT SHIT THAT ISN'T EVER GOING TO HAPPEN.

You wanna see heads roll off the block, just keep pushing for your theocracy because that'd fulfill your fears soon enough.

3/28/2014 5:43:51 AM

Canadiest

And remember, "Shock and Awe" was expressed quite clearly in the late sixties in Monty Pythons Spanish Inquisition sketch.

"NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms - Oh damn!"

3/29/2014 4:39:33 AM
1